La Diada de Radioaficionats del Castell de Montesquiu, és un punt anual de trobada de la radioafició Catalana al qual esteu tots convidats. Tant a participar i operar-hi, com a gaudir d’un dia de camp amb tota la família.
Aquest any serà el proper 8 de setembre.

Ampliarem informació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Mes entrades

Fira de tremp 2019 – EF3FT

Aquest any els radioaficionats del Pallars tornem a la fira de Tremp, el proper dia 11 de maig. Ens trobareu a l’estand amb les nostres ràdios i antenes. Podeu passar

Proppy – web de predicció de propagació a HF

En aquest enllaç https://soundbytes.asia/proppy/area trobareu una eina molt útil per a veure si us ha caigut l’antena quan voleu fer un contacte amb l’altra banda del món. Bàsicament es una

DMR? doncs si, amb el firmware lliure pel Radioditty GD77.

No tinc res en contra de canviar el sistema amb que es modula un senyal de ràdio. Primer els radioaficionats ho feien en AM, després es va suprimir la portadora,