Hem activat un DMO (Radioenllaç Digital a la Xarxa) per a DMR a la freqüència 144.850 KHz, Slot 2, CC1, Simplex.
Per aquesta feina hem destinat un equip Motorola de VHF (gràcies Quim), amb una potència de 15W. i una antena de 1/4 ona per a VHF.
La connexió a la Xarxa Internet es fa a través d’un radioenllaç a 5GHz i el programari utilitzat és el PI-STAR funcionant sobre una RaspBerry PI.
Per defecte els TG (Grups o sales) fixats són: 21460 (Catalunya) i 21425 (Demarcació de Lleida), però el sistema permet la connexió a qualsevol TG mundial.
Es prega als usuaris que un cop hagin usat el sistema fora dels TG preestablerts, els desconnectin fent una trucada al TG 4000 i observant la resposta de confirmació del sistema.
No s’han activat altres modes (D-STAR o System Fusion) per evitar disfuncions del sistema.

Feu-lo servir!

73

One thought on “(antic) DMO Talarn, activat a 144.850 KHz”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Mes entrades

Activació Pallaresa, 5 d’agost

El proper diumenge, dia 5 d’agost, l’amic EA3ERT, juntament amb altres radioaficionats, activaran l’ermita de Sant Miquel del Pui, a la Pobla de Segur. Serà vàlida per els següents diplomes:

Transmissor SDR… made in Russia!

A vegades dones voltes per la xarxa sense trobar res interessant. I altres tens sort. Avui m’he trobat un de tants vídeos de radioaficionats, on veus les seves “maquines” en

Proppy – web de predicció de propagació a HF

En aquest enllaç https://soundbytes.asia/proppy/area trobareu una eina molt útil per a veure si us ha caigut l’antena quan voleu fer un contacte amb l’altra banda del món. Bàsicament es una